Chicken curry

Ik gruwel van kip curry.  Echt.  Er is geen eten dat ik meer verafschuw dan dat.  Behalve als ik hem zelf heb gemaakt 🙂

Ik had een superlekker receptje dat ik ooit in Libelle Lekker heb gevonden en iedereen is fan maar deze week heb ik deze geprobeerd en ik moet toegeven dat ik hem nog lekkerder vind!

Wat heb je nodig?

In blokjes gesneden kipfilet

In blokjes gesneden gele of rode paprika

Fijngehakte lente-uitjes

Fijngehakte teentjes knoflook

Een beetje olijf (of kokos)olie

Currypoeder

Geraspte gember

Zeezout

Kokosmelk

Kippenbouillon

Geraspte kokos

Stevia

Kurkuma

Ik heb alle ingrediënten in een grote kom gedaan en dan op een zacht vuurtje laten sudderen. Nadien een berg koriander (hate it or love it) erbij en wat rijst of quinoa.

Getagged , , ,

Geef een reactie

